فردا روز ديگريست

اینجاهمه چی درهمه

فردا روز ديگريست

 

 



نظرات شما عزیزان:

k i a n
ساعت16:33---27 آبان 1392
نمی دونم چرا با اینکه اینهمه دوروبرم شلوغه بازم خیلی موقعها احساس تنهایی میکنم

شاید من روزگارو اشتباه درک کردم

شاید شلوغی دوروبرم بخاطر اینه که اونا خودشونو از تنهایی در بیارن

فک میکنم رابطه هاخیلی مصنوعی شده

شایدم من فقط حس میکنم که تنهام

نمیدونم

ولی میدونم یه جای کار میلنگه


پاسخ:با اين گوشي جديدي كه تو خريدي فكر نكنم جوجو بزاره تنها بموني


سحر
ساعت13:07---27 آبان 1392
عادت چه طعم تلخی دارد...

وقتی...

آنرا با عشق اشتباه میگیری....!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در دو شنبه 27 آبان 1392 ساعت 10:31 توسط ALI